Wersja polska  English version
 BAGABAGA na facebook BAGABAGA na facebook

REGULAMIN ZAKUPÓW NA BAGABAGA.PL

Właściciel sklepu

Witaj! Właścicielem sklepu jest MARTA LIBISZOWSKA-JÓŹWIAK

Dla kogo, kiedy i co?

Serwis dostępny jest dla osób pełnoletnich, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Zatem - jeśli tylko masz ochotę na zakupy - możesz buszować i wybierać z dostępnej kolekcji.

Wszystkie wystawione tu przedmioty to rzemiosło artystyczne, choć wzory powtarzają się, a kolekcje są spójne, to jednak każda rzecz jest inna, niepowtarzalna. Jeśli wybrana przez Ciebie rzecz została już sprzedana, możesz się z nami skontaktować i zamówić podobną.

Jak kupować?

Produkty podzielone są na następujące kategorie: kolczyki, naszyjniki, bransoletki, torebki, oraz akcesoria.

Osobną, wyjątkową kategorią jest "BGABAGA pomaga", w której wystawione są przedmioty robione przez moją Babcię, a cały zysk z ich sprzedaży przekazywany jest Fundacji Dom w Łodzi. Szczegóły na temat akcji poznasz czytając o niej w zakładce.

Klikając na zdjęcia poszczególnych przedmiotów, uzyskasz informacje na ich temat: rozmiar, materiały, z jakich zostały wykonane i oczywiście - ceny. Ceny podane są w złotych polskich PLN, nie zawierają kosztów przesyłki. Koszt przesyłki sprawdź w tabeli poniżej lub wybierz z opcji w trakcie składania zamówienia. Na terenie RP koszt przesłki nie przekracza 15 pln.

Uwaga! Kolory na zdjęciu mogą się nieco różnić od tych rzeczywistych, co wynika z indywidualnych ustawień każdego monitora i jest ode mnie niezależne.

Po otrzymaniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą mailowo w celu jego potwierdzenia.

Klikasz, rezerwujesz.

Po złożeniu zamówienia wybrany przez Ciebie przedmiot zyska status "zarezerwowanego" - inni użytkownicy bagabaga.pl nie będą mogli go kupić. Na dokonanie wpłaty lub ewentualną zmianę decyzji masz 7 dni. Jeśli w tym czasie wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie - rezerwacja zostanie anulowana. Przedmiot stanie się znów dostępny dla pozostałych Klientów.

Możesz zrezygnować z zamówienia - niezwłocznie poinformuj nas mailowo o swojej decyzji.

Jak płacić?

Obecnie dostępny jest jedna forma płatności - poprzez konto bankowe Spółdzielni Artystów Plastyków>.

Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni od chwili jego złożenia. Jeśli w tym czasie wpłata nie zostanie zaksięgowana, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Nie płacisz - nie traktujemy Cię poważnie

Osobę, który trzy razy dokona rezerwacji przedmiotu i nie zrealizuje zamówienia, wpisujemy na "czarną listę". Co to oznacza? Kolejnych zamówień nie traktujemy poważnie - zamawiane przedmioty nie będą oznaczane hasłem "rezerwacja". Oczywiście, po zaksięgowaniu środków na koncie, zamówienie zostanie realizowane.

Realizacja zamówienia

Po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienie zostanie wysyłane w ciągu dwóch dni roboczych.

Jak wygląda wysyłka?

Zamówienia wysyłamy w kopertach bąbelkowych lub pudełkach za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie paczki.

Koszt wysyłki jest zależny od wartości zamówienia i opcji przesyłki:

Koszt wysyłki na terenie RP Przesyłka priorytetowa Przesyłka ekonomiczna
Do 300 zł 12 zł 10 zł
Powyżej 300 zł Gratis Gratis

Możliwe jest też oczywiście wysłanie przesyłki do każdego kraju na świecie. W celu ustalenia opłaty za przesyłkę proszę o kontakt - koszt wysyłki będzie zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.

Jak zapewnia Poczta Polska paczka priorytetowa na terenie RP zwykle dochodzi na drugi dzień po wysłaniu, natomiast paczka ekonomiczna ok. trzech - czterech dni.

Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od zawiadomienia, że zakupy zostały wysłane, zamówienie do Ciebie nie dotrze, to prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie czeka na poczcie. Może listonosz nie zostawił avizo? Jeżeli paczki nie będzie - prosimy o kontakt. Postaramy się sprawę wyjaśnić. Ponieważ procedury Pocztowe trwają, trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Zwroty zakupów

Jeśli zechcesz zwrócić zamówiony wyrób, możesz to zrobić bez żadnych konsekwencji w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. W celu dokonania zwrotu skontaktuj się z nami. Prześlemy formularz zwrotu, który dołączysz do odsyłanego produktu. Jest jednak warunek: wyrób nie może nosić żadnych śladów używania. Należy też posiadać i odesłać dowód zakupu.

Produkt należy odesłać na adres, który zostany podany w mailu.

w kopercie bąbelkowej lub pudełku. Musi to być przesyłka rejestrowana - paczka. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Produkt odsyłasz na własny koszt.

Kiedy przesyłka do nas dotrze, na podany w formularzu numer konta zostanie dokonany zwrot kosztów zakupu oraz przesyłki - od BAGABAGA do Klienta.

Reklamacja

BAGABAGA stawia na jakość, a wszystkie produkty tworzone są z ogromną uważnością. Jeśli jednak okaże się, że produkt jest wadliwy - skontaktuj się z nami niezwłocznie! Oczywiście, masz prawo do reklamacji. Zapronujemy Ci jedną z opcji: naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Wybierzesz najodpowiedniejszą opcję dla siebie.

Co robisz? Kontaktujesz się z nami, otrzymujesz formularz reklamacji (tu m.in. zaznaczasz swój wybór: naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy). Odsyłasz reklamowany produkt wraz z formularzem i rachunkiem - dowodem zakupu - na adres, który podamy w mailu.

Proszę o przesłanie reklamowanego wyrobu w kopercie bąbelkowej lub pudełku, przesyłką rejestrowaną (paczka). Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, jednak - oczywiście - zwracamy koszt przesyłki.

W zależności od Twojego wyboru: albo naprawiamy produkt, wymieniamy, albo - zwracamy pieniądze: koszt zakupu oraz transportu. W przypadku zwrotu pieniędzy będę potrzebować danych Twojego konta bankowego.

Uwaga! Reklamacje wynikające z niewłaściwego użytkowania np. zniszczenie kolczyków na skutek noszenia ich w kieszeni lub wrzucenia luzem do torby, nie będą uznawane.

Reklamacje towaru uszkodzonego podczas przesyłki rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu sporządzonego w obecności doręczyciela. Dlatego uwaga! Jeżeli wygląd przesyłki wzbudza Twoje wątpliwości (np. przesyłka jest zgnieciona, uszkodzona, znaczki są przeklejone, przesyłka nosi ślady ingerencji) to koniecznie sprawdź stan jej zawartości przy listonoszu!

Promocje i rabaty

O promocjach i rabatach informujemy za pośrednictwem NEWSLETTERA - dlatego warto się zapisać ;-).

Przeróbki i zamówienia specjalne

W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość dokonania przeróbki danego produktu. Jeśli chcesz coś zmienić w - proszę, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy, czy spełnienie Twojej prośby jest możliwe.

Ustalimy zasady przeróbki: czy będzie ona nieodpłatna, czy płatna dodatkowo (w zależności od zakresu prac), a także - jaki będzie czas realizacji zamówienia. Może to portwać kilka dni. Przeróbki zostaną dokonane w chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie.

Istnieje też możliwość realizacji specjalnych zamówień. Jeśli na przykład marzysz o czerwonej filcowej torebce, a akurat nie ma takiej w mojej ofercie - skontaktuj się z nami.

Polityka prywatności

Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926), wszystkie dane osobowe zebrane przez BAGABAGA będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one udostępniane innym podmiotom gospodarczym do jakichkolwiek celów.

Uznajemy, że w chwili wysłania formularza zamówienia, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych właśnie w celu realizacji tego zamówienia.

jedwab, biżuteria jedwabna, biżuteria tekstylna, upcycling, biżuteria upcyclingowa, torby filcowe zdobione ręcznie, akcesoria modowe, fashion
Copyright © 2009-2017 BAGABAGA